MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
TARAFLAR
SATICI
İsim/Ünvan |
Meal Box Yemek ve Teknoloji A.Ş. |
|
Mersis Numarası |
0613091186100017 |
|
Adres |
Barbaros Mah. Mimar Sinan Cad. No:125 Ataşehir/ İSTANBUL |
|
E-Posta |
destek@mealbox.com.tr |
|
Telefon |
0850 532 60 62 |
SİPARİŞ VEREN
İsim/Ünvan |
Okan Tayşi |
|
Adres |
Atasehir Mah. OnlineMarket ofis k.1 |
|
E-Posta |
okan.taysi@gmail.com |
|
Telefon |
5557305563 |
Bu sözleşme teslimat günü tamamlanana kadar geçerlidir.
KONU
Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve ilgili düzenlemeler çerçevesinde, Meal Box Yemek ve Teknoloji A.Ş.’nin, SİPARİŞ
VEREN/ALICI'ya satışını yaptığı ve burada nitelik, miktar ve satış fiyatı belirtilen ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili hak ve
yükümlülüklerin düzenlenmesi,
5 Haziran EvdeKal Paketi
20 iş günü boyunca günlük servis edilecek yiyeceklerin, servis edilen tek
kişi veya iki kişi ve üzeri kişilik menülerin satışıdır.
ONAY VE YÜRÜRLÜLÜK
Bu Sözleşme, SİPARİŞ VEREN tarafından elektronik olarak onaylandığı anda yürürlüğe girer. SİPARİŞ VEREN, ürünlerin nitelikleri,
satış bedeli, ödeme şekli, teslimat ve diğer her türlü bilgiyi okuduğunu, anladığını ve elektronik ortamda onayladığını kabul eder.
SİPARİŞ KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ
Ürün Adı |
Tutar |
5 Haziran EvdeKal Paketi |
99 x 1 TL |
TESLİMAT YERİ
Atasehir Mah. OnlineMarket ofis k.1
TESLİMAT KOŞULLARI
- Ürünlerin teslimatı için bu sözleşme'nin siparişin elektronik ortamda Meal Box Yemek ve Teknoloji A.Ş.’ye ulaşmış ve
onaylanmış olması gerekmektedir.
- Teslimat ALICI'ya, ALICI'nın SİPARİŞ VEREN tarafından verilen adresinde yapılacaktır. Teslimat adresinin işyeri veya konut
olması gerekir. Meal Box, işyeri veya konut olmayan herhangi bir adrese teslimat yapmaz.
- Yemek teslimatları, gün içinde 07:00 - 08.30 veya 08:30 - 10:00 zaman diliminde sipariş verenin seçimi doğrultusunda
yapılabilecektir. Verilen siparişlerin teslimatları 2. iş günü içinde başlamaktadır.
- Ürünler sağlam, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilecektir.
- SİPARİŞ VEREN/ALICI teslim edilen ürünleri kontrol etmeli, teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürünleri teslim almalıdır.
- Eksik ürün teslimatı ya da herhangi bir aksaklık olması durumunda destek@mealbox.com.tr ya da 0850 532 60 62 numaralı
telefondan Meal Box müşteri temsilcileri ile iletişime geçilmelidir. Meal Box tarafına bildirilmemiş aksaklıklardan firmamız
sorumlu değildir. SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın başkaca itiraz hakkı yoktur.
- Meal Box, nakliyeyi ve teslimatı engelleyen mücbir sebepler, hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi, trafiğin olağanüstü biçimde
sıkışması gibi durumlar nedeni ile ürünleri süresi içinde teslim edemez ise, durumu SİPARİŞ VEREN/ALICI'ya bildirir. SİPARİŞ
VEREN/ALICI siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini
tercih edebilir. Sipariş verene bu sebeple teslimat yapılamaması halinde abonelik süresine teslimat yapılamayan gün kadar ilave
yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI siparişi iptal etmeyi seçerse veya Meal Box herhangi bir ürünü herhangi bir sebepten ötürü
teslim edemezse, varsa ödemiş olduğu tutar 10 gün içinde kendisine iade edilir.
ÖDEME ŞEKLİ
Kredi Kartı
Tüm abonelik bedelinin tamamının, ilk teslimat yapılmadan önce ödenmesi gerekmektedir.
SİPARİŞ TUTARI
99 TL (KDV dahil)
HİZMET BEDELİ
0 TL (SİPARİŞ VEREN /ALICI tarafından ödenecektir.)*
*Meal Box, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişi iptal ve/veya iade talep etmesi durumunda, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın
oluşturduğu toplam sipariş tutarı üzerinden bu bedeli talep edebilir.
İNDİRİMLER DÜŞÜLDÜKTEN SONRAKİ TOPLAM SİPARİŞ TUTARI
99 TL (KDV ve hizmet bedeli dahil)
FATURA
Fatura bildirmiş olduğunuz E-POSTA adresine ya da firma E-FATURA adresine gönderilecektir. Faturalandırma sipariş tutarı üzerinden yapılacaktır.
FATURA BİLGİLERİ
İsim/Ünvan |
OKAN TAYŞIIIIIIIII |
|
Adres |
Atasehir Mah. OnlineMarket ofis k.1 |
|
E-Posta |
okan.taysi@gmail.com |
|
Telefon |
5557305563 |
|
Vergi Dairesi |
|
|
Vergi Numarası |
|
GENEL KOŞULLAR
- SİPARİŞ VEREN, ALICI ve FATURA BİLGİLERİ aynı ve/veya farklı kişilere ait olabilir. Farklı kişilere ait olması durumunda, SİPARİŞ VEREN verdiği ve
onayladığı tüm bilgilerden tek başına sorumludur.
- Meal Box menü ve fiyatlarda tek taraflı olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır.
SİPARİŞ VEREN ve ALICI’nın birlikte sorumlu olduğu yükümlülükler
burada SİPARİŞ VEREN/ALICI olarak belirtilmiştir.
- SİPARİŞ VEREN ve ALICI’nın birlikte sorumlu olduğu yükümlülükler burada SİPARİŞ VEREN/ALICI olarak belirtilmiştir.
- SİPARİŞ VEREN, verdiği ve onayladığı bilgilerin doğru olduğunu kabul eder.
- Verilen bilgiler ile ALICI’ya ulaşılamaması durumunda tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN’e aittir.
- Bu sözleşmede, Meal Box tarafından verilen bilgiler, uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde, ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden
yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ve ticari amaçlarla verilmektedir.
- İşbu sözleşmede yer alan mal/hizmetlere ilişkin fiyat dahil taahhütler, siparişin verildiği tarihten itibaren başlayarak, aboneliğin bittiği güne kadar geçerlidir.
PERAKENDE SATIŞ VE SON KULLANICI
Meal Box tarafından sunulan hizmet perakende satışa ve son kullanıcıya yöneliktir; toptan ve yeniden satış amaçlı siparişlerin ön bilgi formu ve/veya satış sözleşmesi
oluşmuş olsa dahi, Meal Box'in toptan ve yeniden satış amacı bulunduğundan şüphe etmesi halinde siparişi iptal etme ve ürünleri teslim etmeme hakkı saklıdır.
CAYMA HAKKI
İş bu sözleşmeye konu hizmet SİPARİŞ VEREN/ALICININ, yürürlükteki Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin ilgili maddesi uyarınca istisna kapsamında olup cayma hakkı
bulunmamaktadır. Sipariş verene Meal Box tarafından yalnızca ilk siparişi teslim almaması halinde cayma hakkını kullanma hakkı tanımlanmıştır.
- SATICI TARAFINDAN İSTİSNAİ OLARAK TANINAN CAYMA HAKKI KULLANIM KOŞULLARI
- Mesafeli sözleşmelerde tüketici 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmesi yeterlidir.
Ancak İlgili Yönetmelik uyarınca iş bu sözleşmeye konu hizmet istisna kapsamında olup cayma hakkı olmamasına rağmen satıcı tarafından alıcıya
iş bu sözleşme kapsamında sınırlı durumlarda cayma hakkı tanınmaktadır.
- İstisna hükmü uyarınca cayma hakkı bulunmayan Sipariş Veren/alıcıya Meal Box tarafından tanınan cayma hakkı yalnızca İlk siparişin teslim alınmaması
halinde 7 gün içinde kullanılabilecektir. Bu kapsamdaki cayma hakkı süresi, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı
günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar.
- )Satıcı veya sağlayıcının Yönetmeliğin 5 inci ve 6 ncı maddelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemesi hâlinde, cayma hakkı süresi 1 aydır.
Bu süre, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden
itibaren işlemeye başlar. Ancak 5 inci ve 6 ncı maddelerde belirtilen yükümlülüklerin, 1 aylık süre içerisinde yerine getirilmesi hâlinde,
birinci fıkrada belirtilen yedi günlük cayma hakkı süresi, söz konusu yükümlülüklerin yerine getirildiği günden itibaren işlemeye başlar.
Cayma hakkının kullanıldığına dair irade beyanının bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmesi yeterlidir.
- İPTAL TALEBİ HALİNDE UYGULANACAK PROSEDÜR
Abonelere Cayma hakkı iş bu sözleşme kapsamında yalnızca ilk siparişin teslim alınmaması halinde tanınmakta olup Abonenin dahil olduğu aboneliği
bu sınırlı durumlar kapsamında iptal etme talebi bulunması halinde;
- Abone, iptal talebini sebebiyle birlikte Meal Box’a yazılı olarak bildirmek zorundadır.
- Meal Box, abonenin iptal talebini 2 iş günü içerisinde inceleyecektir. Bu süre içerisinde yemek teslimatlarına devam edilecektir.
- İptal talebi satıcı tarafından karara bağlanacak ve aboneye yazılı olarak geri bildirim yapılacaktır.
- Abonenin, abonelik sözleşmesini süresinden önce sonlandırmak istemesi halide; sözleşmenin abone tarafından onaylandığı tarihten itibaren iptal
edildiği döneme kadar aboneye sağlanan indirim ve diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı aboneden tahsil edilecektir.
- Meal Box siparişin iptal edildiği tarih öncesinde yapılan teslimatlara ilişkin olarak, indirimsiz bedel olan
99 TL üzerinden hesaplanacak bedel ile indirimli bedel arasındaki farkı teslim edilen gün sayısı üzerinden hesaplayacaktır.
Kalan gönderime ait toplam tutar üzerinden %30 kesinti uygulanacaktır.
- Tahsil edilecek tutar muhasebe birimi tarafından hesaplanacak ve aboneye bildirilecektir.
- Bildirim tarihinden itibaren aboneye ödeme yapması için 10 gün süre tanınacaktır.
- Vade tarihi içerisinde ödeme yapılmazsa, Muhasebe tarafından yazılı bir ihtar gönderilecektir. Bu metinde durum açıkça anlatılacak ve ödemenin yapılmaması
halinde her türlü yasal hakkın kullanılacağı,tüketici aleyhine icra takibi dahil işlem yapılabileceği bildirilecektir.
- İlgili htarnamenin tebliğinden itibaren 10 gün içinde ödeme yapılmaması halinde sipariş veren aleyhine hukuki işlem başlatılacaktır.
- Yalnızca ilk siparişin teslim alınmaması halinde kullanılabilecek olan tüketicinin cayma hakkını kullanması hâlinde satıcı veya sağlayıcı,
cayma bildirimi ile iptal talebinin kabul edilmesi halinde cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç on gün içerisinde
almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmek ve yirmi gün
içerisinde de malı geri almakla yükümlüdür. Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma
hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın
değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir.
- Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz.
Yürürlükteki Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin 2. Maddesinin 3/a numaralı bendine göre, gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer
günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine ilişkin
Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır.
- Sipariş verenin ilk siparişi teslim edildikten sonra, gelecek iptal taleplerinde gönderilen gün sayısı kadar tutar tahsil edildikten
sonra,kalan gönderime ait ödenmesi gereken bedel indirimsiz günlük fiyat olan
99 TL üzerinden tahsil edilecektir. Kalan gönderime ait toplam tutar üzerinden %30 kesinti uygulanacaktır.
- Teslimatta yaşanılabilecek sorunlar, (geç teslimat, hatalı teslimat vs.), paketleme sorunları, ürünün hataen teslim edilememesi gibi
münferit olarak karşılaşılan ve satıcı tarafından gecikmeksizin müdahale edilerek düzeltilen sorunlar nedeniyle sipariş verenin cayma
ve sözleşmenin iptali bulunmamaktadır. Bu gibi durumlar ile karşılaşılması halinde satıcı tarafından teslimat yapılamamış veya hatalı
teslimat yapılmış gün sayısı kadar sözleşme gün sayısına ücretsiz ekleme yapılacaktır.
- CAYMA BEDELİ UYGULANMAYACAK NEDENLER
- Laboratuvar testleri sonucunda kanıtlanmış gıda güvenliğine aykırı şekilde yemeğin teslim edilmesi durumunda abonelik cezai şart
olmadan iptal edilir ve henüz gönderimi yapılmayan günlere ait tutar müşteriye iade edilir. Bu durumun yazılı belgelerle ispat edilmesi zorunludur.
- Meal Box tarafından 3 gün üst üste yemek gönderimi yapılmaması durumunda abonelik cezai şart olmadan iptal edilir ve henüz gönderimi
yapılmayan günlere ait tutar müşteriye iade edilir.
- Abonenin, şehirlerarası taşınma ve taşınacağı lokasyonda Meal Box hizmetinin bulunmaması sebebiyle abonelik cezai şart olmadan iptal
edilir ve henüz gönderimi yapılmayan günlere ait tutar müşteriye iade edilir. Bu maddenin yazılı belgelerle ispat edilmesi zorunludur.
- ABONENİN ABONELİĞİNİ DURDURMA TALEBİNİN UYGULANMASI
- Abone, durdurma talebini sebebiyle birlikte Meal Box’a yazılı olarak bildirmek zorundadır.
- Meal Box, abonenin durdurma talebine 2 iş günü içerisinde inceleyecektir. Bu süre içerisinde yemek teslimatlarına devam edilecektir.
- Abone, maksimum 22 gönderi günü durdurma talebinde bulunabilir. Durdurma işleminin uygunluğu Meal Box tarafından değerlendirilecektir.
Meal Box’ın iş bu talebi kabul etme zorunluluğu bulunmamaktadır.
- Durdurma talebinin kabul edilip edilmemesi tamamen Meal Box’ın inisiyatifinde olup Meal Box tarafından durdurma talebinin kabul edilmesi
halinde yemek teslimi durdurulan gün sayısı kadar dondurulacaktır. Durdurma işlemi yapılması halinde; durdurma yapılan gün sayısı sözleşmenin sonuna eklenecektir.
- Ölüm, ağır hastalık, Ramazan dönemi, yıllık izin, evlilik, kısa süreli şehir değişikliği, ofis tadilatı halleri dışında Meal Box aboneliği durdurulamaz.
GİZLİLİK
- Meal Box Kullanıcının İnternet Sitesinde sunulan hizmetlerden yararlanabilmek için İnternet Sitesi üzerinden kendisine sağladığı kişisel verilerin
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu da dahil her türlü mevzuata uygun bir şekilde işlenmesine, güvenliğinin sağlanmasına ve korunmasına
önem vermektedir. Meal Box, bu kapsamda Kullanıcının sağladığı kişisel verileri İnternet Sitesi’nde yer alan Gizlilik Bildirimine uygun olarak toplamakta,
kullanmakta, aktarmakta ve diğer şekillerde işleyebilmektedir. Gizlilik Bildirimi, işbu sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır. Kullanıcı üye olmak veya üye olmaksızın,
hizmetlerden faydalanarak ve/veya bir hesap oluşturarak Gizlilik bildiriminde belirlendiği şekilde kişisel verilerinin toplanmasına, kullanılmasına, aktarılmasına
ve diğer şekillerde işlenmesine açık bir şekilde ve özgür iradesiyle rıza göstermektedir. Kişisel verinin kullanılması ile ilgili koşullar ve bu konudaki haklarınızla
ilgili olarak daha fazla bilgi için Gizlilik bildirimini inceleyebilirsiniz.
- Kullanıcı tarafından İnternet Sitesi’nde beyan edilen ve paylaşılmasına rıza gösterilen kişisel veriler; işbu Sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerin ifası, İnternet
Sitesi’nin işletilmesi için gereken uygulamaların yürütülmesi, Kullanıcı için çeşitli avantajların sağlanıp sunulabilmesi ve Kullanıcıya özel reklam, satış, pazarlama,
anket, benzer amaçlı her türlü elektronik iletişim, profilleme, istatistiksel çalışmalar yapılması amacıyla Meal Box ya da iş ortakları tarafından Gizlilik Bildirimine
uygun olarak toplanır, saklanır, işlenir, kullanılır ve akdi ilişkilerimize istinaden 3. Kişiler ile paylaşılabilir.
- Kullanıcı, kişisel verilerinin, bilgilerinin Meal Box tarafından bu şekilde kullanımına ve saklanmasına rıza gösterdiğini kabul ve beyan eder. Meal Box’ın söz konusu
kişisel verilerin 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m. 12 uyarınca güvenli şekilde saklanması, yetkisiz erişimlerin ve hukuka aykırı veri işlemelerin
önlenmesi için gereken her türlü tedbiri alacaktır. Kullanıcı kişisel verileri üzerinde 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m. 11 uyarınca sahip olduğu
hakları kullanma ve bu verilerinde dilediği zaman değişiklik veya güncelleme yapma hakkına sahiptir.
TÜKETİCİ HAKLARI VE UYUŞMAZLIK
Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde tüketicinin mal veya
hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilmektedir.
Bu Sözleşme'den doğabilecek uyuşmzlıkların iyi niyet çerçevesinde çözülememesi halinde İstanbul Çağlayan Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin üzerindeki
ihtilaflarda ürün/ürünleri satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye
Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
PERAKENDE SATIŞ VE SON KULLANICI
Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin akdedilmesi için, işbu Sözleşme'nin SİPARİŞ VEREN tarafından elektronik olarak onaylanması gerekmektedir.
Siparişin onaylanması halinde ALICI iş bu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
Parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır.
1.1.2018 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere,
Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli olmalarına ilişkin parasal sınırlar;
- İlçe tüketici hakem heyetlerine başvuru için üst parasal sınır, 4.570 Türk Lirası,
- Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetlerine başvuru için parasal sınır, 4.570 Türk Lirası ile 6.860 Türk Lirası arası,
- Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetlerine başvuru için üst parasal sınır, 6.860 Türk Lirası,
- Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde, il tüketici hakem heyetlerine başvuru için parasal sınır, 4.570 Türk Lirası ile 6.860 Türk Lirası arasıdır.
Çağrı merkezi telefon numaramız: 0850 532 60 62
Çağrı merkezimiz hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
ONAYLAMA DETAYLARI
Tarih Saat |
|
IP Adresi |
162.158.18.150 |
İstemci |
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.138 Safari/537.36 |